Friday, February 13, 2009

Hm...

Kraftwreck,病到去唔成,蝕讓左比朋友仔.
Prodigy,買左飛但無人陪,搭上搭送左比哥兒個朋友個唔知邊個.
Chick Corea,有人認頭負責買飛,但開show前一日先話,買少左兩張飛....

到底想點呢?
我同Concert係咪已經緣盡!?

Amazing Clip of Chick Corea + Herbie Hancock 1978 Tour
"琴,並唔係咁彈架...."

5 comments:

Anonymous said...

This is Rock!!!

篤篤篤撐 said...

終於有人講chick corea !!!!
我始終都係鐘意bebie hancock多d
...

C+ said...

RE: Gwen
Awesome isn't it?

RE: 篤撐
你有無去睇?班無恥之友係FB話好正正正wor!!

又,我都鍾意 Herbie Hancock,覺得Groovy d 活潑d! ^^

篤篤篤撐 said...

梗係冇, 我都唔知佢黎.
herbie hancock90年黎hk, 果次同班朋友一齊睇, 結果輪住訓。睇jazz, 真係好講artist既狀態...

C+ said...

我覺得聽Jazz 都係要細細間煙霧瀰漫既bar先有feel.你間時有無去Peel Fresco? Eugene Pao 成日同d好既Artist係個度玩,撞得岩超好Feel!