Monday, February 23, 2009

霖得病態

9 comments:

篤篤篤撐 said...

做乜o甘冧呢 ?

L L said...

唉,我失戀嗰陣,狂聽周華健。

C+ said...

篤撐,唔話你知!嘿

laulong,"花心"同"誰叫我"我都好likey!! =)

Anonymous said...

我係幾鐘意聽周華健D歌架!!
我好鐘意聽佢唱"you are so beautiful" in concert.

C+ said...

We shd probably pool our effort together & contribute to a “lum dead top 10” list LOL!!!

Anonymous said...

咦,我同劉教授一樣羅:"唉,我失戀嗰陣,狂聽周華健。" 難得又發現多樣相同嘢.

C+ said...

你倆個咁夾...拍拖啦一於!

L L said...

我幾時做咗教授?

不過我同 oz 啲 taste 真係好似,哩依家又聽緊 "I have to say i love you in the song"

C+ said...

你兩個係咪失散左架其實?

相認啦一於!我請飲酒幫你地賀賀又點話!=p

又,估唔到周華健咁好反應!