Tuesday, January 20, 2009

Sour Times

我的善.你的惡.
你的惡.我的善.

從陌路到摯親,六年後,不知是看真了你,還是從未懂得你.

(想過用Keane 的We Might As Well Be Strangers, 還是選了我最愛的Portishead. Oh this is not their best song but Portishead is forever.)

Sour Times - Portishead

7 comments:

Anonymous said...

thanks for sharing. this is my first time hear this song... sounds like one of those 007 theme song.

篤篤篤撐 said...

Portishead..我都鐘意ka
之前在舊公司, 日日在大堂播佢地既live, 都10年前了...

C+ said...

RE: Gwen
Portishead is one of my all time favorite. If you are interested check them out on youtube, Beth Gibbons, the singer, is absolutely my idol!!!

RE: 篤篤篤撐
Great to meet another portishead lover!! 日日在大堂播?就算Super Fans如我都未必定得住...

介唔介意講下你舊公司做邊行?

篤篤篤撐 said...

我做青年中心ka, 頂唔順就番房做野, 過一陣再出大堂聽過, kakakaka

C+ said...

hahaha.. 你間青年中心都好型wor!

我其中一個心願就係睇一次Portishead Live... 實在太愛佢地.

有無聽新碟 "Third"呀?

篤篤篤撐 said...

青年中心都好型wor
>>>成10年前LU...
喂, 我ADD左你入我的BLOGROLL, 當你唔反對...

C+ said...

多謝都黎唔切啦!釘橋!