Wednesday, March 4, 2009

玉的聯想

我問:「喂,係咪有隻歌... Jade...咩不得而la la la...往日... la la la 」
友人:「小姐,你咁la法,好難幫你架窩...」
我答: 「好似係溫碧霞(!?)唱架...」
友人:「..............」

哼哼哼我自己找,找極都找唔到...後來先發現,句歌詞係Jay唔係Jade,歌,劉美君唱;戲,溫碧霞做....!!!

本來想放呢隻歷盡艱辛找黎既午夜情,但由於我聽到某幾句總係笑左出黎,都係呢隻岩Feel d.

又又,劉美君果然係一代型女!正呀!

又又又,仲有個Live Piano Version,都好正!

9 comments:

Anonymous said...

this is such a classic, I used to think 劉美君 is 型女 as well.

卡臣 said...

以後未來是個迷<---我的格言

篤篤篤撐 said...

JADE XXX傻痴痴, jade....
我識唱ar, 套戲係溫碧霞咩 ? 好似係兩個四五線明星仔做, 講佢地來自調景嶺一齊做舞小姐丫ma, 莫非記錯 ?

篤篤篤撐 said...

仲有, 96劉美君大碟, 拉鏈得一半, 雪雪聲ar~~~

Anonymous said...

she's a diva man!
i was n still am her fans:)

L L said...

C+:

你知唔知以前有隊樂隊叫 Jade. 大 L 做主音。

Anonymous said...

劉美君而家都雪雪聲ar~~~
fit 到呢, 仲要有3名喎!

C+ said...

嘩,Prudence姐果然夠叫座力呀!

篤撐:我淨係知套戲係o靚妹仔其中一集咋...

劉兄:唔懂呀!大L 係咪唱行快d啦果位?

L L said...

係呀,冇記錯嘅話叫張孝武。